Informacje

Najczęściej zadawane pytania

Podanie danych osobowych w procesie rejestracji jest wymagane i wynika z zapisów Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. Przed przystąpieniem do udziału w grach jesteśmy zobowiązani do zweryfikowania Twojej tożsamości. Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak rejestracji uniemożliwi Ci korzystanie w pełni z serwisu. Dokładamy wszelkich starań, aby zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa, w trosce o ochronę Twoich danych osobowych. Wpisz swoje dane widniejące w dowodzie osobistym, ponieważ dokonujemy weryfikacji zgodności. Zmiany są możliwe jedynie za naszym pośrednictwem.

 

Podaj swój adres e-mail, który będzie niezbędny do dokończenia procesu rejestracji.

Uwaga! Do logowania będziesz używać nazwy użytkownika (a nie adresu e-mail), którą utworzysz w kolejnym etapie rejestracji.

Utwórz hasło, za pomocą którego będziesz logować się do serwisu.

Nadaj PIN - zapamiętaj lub zapisz PIN, gdyż będzie Ci potrzebny, jeśli zapomnisz hasło i będziesz chciał je zmienić.

Podając swoje imię i nazwisko, wpisuj zgodnie z tym, co widnieje w dowodzie osobistym.

Nie wpisuj zdrobnień imion typu: Jarek, Ania, Maciek.

Uwaga! Jeśli posiadasz tylko jedno imię, pole „Drugie imię” pozostaw puste.

Pamiętaj! Używaj polskich znaków! Wpisanie danych bez polskich znaków spowoduje negatywną weryfikację konta i konieczność przejścia procesu rejestracji od nowa.

 

 

 

 

 

 

Na mocy Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych, przed przystąpieniem do udziału w grach realizowanych w ramach Systemu Interaktywnego jesteśmy zobowiązani do zweryfikowania Twojej tożsamości. Dane znajdujące się na Twoim dokumencie tożsamości możesz nam podać, według Twojego wyboru, trzema kanałami komunikacji:

a. rejestrując się do Systemu Interaktywnego (przez stronę www.lotto.pl)

b. poprzez okazanie dokumentu tożsamości w Oddziale Totalizatora Sportowego

c. w wybranych kolekturach na terenie kraju, listę kolektur znajdziesz tutaj.

Zgodę tą możesz zawsze wycofać poprzez kontakt z naszą obsługą klienta.

 

Wymaga tego od nas Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. W myśl zapisów tej Ustawy eksponowane stanowisko polityczne dotyczy osób piastujących wysokie funkcje w państwie – są to między innymi członkowie rządu, parlamentu, organów administracyjnych i osoby pełniące funkcje zarządcze w państwowych spółkach. Do tego grona zaliczamy też członków ich rodzin i bliskich współpracowników. Jeżeli nie wiesz, czy spełniasz te kryteria, sprawdź definicję w Ustawie.

Jeżeli zaznaczyłeś to pole, a nie jesteś osobą o wyżej wymienionym statusie – zaloguj się do swojego konta, następnie w prawej górnej części ekranu kliknij swoje imię, otworzy się wówczas drzewko nawigacyjne, na którym należy wybrać „Moje dane”. Zostaniesz przeniesiony na podstronę „Moje Konto – Moje dane”, gdzie należy przewinąć stronę do dołu i odnaleźć pokazane oświadczenie: Jeżeli to oświadczenie jest zaznaczone – odznacz je, a następnie przewiń stronę do samego dołu i kliknij „Zapisz”.

 

Bankowość prywatna to usługi świadczone przez banki dla najbardziej zamożnych klientów indywidualnych, obejmujące przede wszystkim długoterminowe zarządzanie ich aktywami finansowymi oraz obsługę ich bieżących potrzeb finansowych. Posiadania powyższych informacji wymaga od nas Ustawa z dnia 1 marca 2018 o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Jeśli przy próbie rejestracji konta wyświetla się komunikat „Ups.. coś poszło nie tak” oznacza to, że istnieje już konto na podany numer rachunku bankowego lub PESEL. Zgodnie z regulaminem serwisu możesz posiadać tylko jedno Konto Gracza.

 

 

 

 

 

 

Jeżeli jesteś nowo zarejestrowanym graczem, po zalogowaniu na swoje konto gracza wyświetli Ci się okienko „Zweryfikuj konto”. Jeśli masz już przygotowany obraz dowodu lub dowód osobisty w celu dokończenia rejestracji – kliknij „Teraz”. Jeżeli nie – kliknij „Później”.

Dodanie zdjęć możliwe jest też z poziomu zakładki „Moje konto” > „Szczegóły konta” > „Skan dowodu” > „Dalej”.

Należy wykonać zdjęcia dowodu osobistego z aktualna datą ważności jednocześnie stosując się do poniższych wytycznych:

  • Sugerowane przeglądarki internetowe: Mozilla Firefox i Google Chrome.
  • Zdjęcia powinny być dobrej jakości, kolorowe (system odrzuca czarno-białe) a dane na nich zawarte, czytelne i wyraźne.
  • Proponowane tło dla dodawanych zdjęć to czarne lub białe.
  • Zdjęcia powinny mieścić się w przygotowanych dla nich ramkach, przy czym należy zachować niewielki odstęp pomiędzy krawędzią dokumentu, a wspomnianą ramką (widoczność tła).
  • Akceptowalny format pliku ze zdjęciem to wersja graficzna np. JPG, JPEG, TIFF (system odrzuca format PDF).
  • Zdjęcia nie mogą zawierać dodatkowych symboli umieszczonych przez Gracza.
  • Zdjęcia nie mogą zawierać refleksów światła oraz cieni. Najlepszy i oczekiwany efekt można uzyskać wykorzystując światło dzienne np. wykonanie fotografii dowodu umieszczonego na parapecie, przy oknie. 
  • Kolejność wgrywania zdjęć: najpierw tył (rewers), potem przód (awers).
  • Weryfikację konta można przeprowadzić również bez uprzedniego wykonywania zdjęć w „Moje konto” > „Szczegóły konta” > „Skan dowodu” > „Wykonaj zdjęcia teraz”   - przy wykorzystaniu wbudowanej kamery w urządzeniu, w dobrze oświetlonym pomieszczeniu.

 

Masz 7 dni na potwierdzenie adresu e-mail, jeśli tego nie zrobisz, po upływie tego czasu Konto Gracza zostanie usunięte.

Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej, możliwe że wiadomość z linkiem trafiła właśnie tam. Jeżeli wiadomości nie ma w spamie, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.

Jest to status Konta Gracza, w którym Gracz dokonał rejestracji oraz przeszedł pozytywnie proces weryfikacji adresu e-mail. W tym statusie Gracz może zalogować się do Konta Gracza i w ograniczonym stopniu korzystać z Systemu.

 

Należy zarejestrować się na stronie gry.lotto.pl, uzupełnić wszystkie dane wymagane podczas rejestracji oraz przejść pozytywną weryfikację adresu email (weryfikacja tożsamości nie jest wymagana).

 

Po zalogowaniu na konto tymczasowe należy wgrać obraz dowodu osobistego w celu weryfikacji tożsamości. Po poprawnej weryfikacji automatycznie nastąpi pełna aktywacja konta gracza. Gracz może dokonać weryfikacji konta także w dowolnym Oddziale TS bądź wybranych kolekturach.

 

Jeżeli saldo ePortfela wynosi 0 PLN, gracz może samodzielnie zamknąć konto gracza (należy wejść w zakładkę Moje konto i następnie Usunięcie konta). Jeśli saldo jest większe niż 0 PLN są 2 możliwości:

1. Gracz musi zweryfikować tożsamość, tak aby konto otrzymało status Aktywny i wtedy może wykonać procedurę zamknięcia konta (Moje konto i następnie Usunięcie konta)

2. Gracz musi poczekać aż minie 90 dni. W 91 dniu, konto przejdzie status Zamykany – wtedy system umożliwi jeszcze graczowi logowanie do serwisu i wgranie dowodu, co jest niezbędne do wypłaty środków z ePortfela. Po 30 dniach konto przejdzie w status Zamknięty. Gdy konto będzie w statusie Zamknięty, jedyny sposób, żeby wypłacić środki z ePortfela to wizyta w Oddziale TS, gdzie nastąpi weryfikacja tożsamości i wypłata środków.

 

W statusie Konta Tymczasowego możesz:

- zalogować się do Konta Gracza

- zasilić ePortfel dowolną kwotą

- dokonywać zakupu kuponów na dowolne gry, ale za kwotę nie większą niż 5000 PLN (przy zakupie powyżej 5000 PLN system uniemożliwi finalizację transakcji)

- zawierać subskrypcje

- zmieniać limity

- dokończyć proces rejestracji – wgrać obraz dowodu osobistego w celu weryfikacji tożsamości i wypłaty ewentualnych środków w ePortfelu na rachunek bankowy.

 

W statusie konta tymczasowego nie możesz:

- wypłacić na rachunek bankowy środków, które wpłacił na ePortfel

- wypłacić wygranych na rachunek bankowy

 

Jesteś zobowiązany do uzyskania statusu Konto Gracza Aktywne w terminie nie dłuższym niż 90 dni od dnia uzyskania statusu Konta Tymczasowego. W przypadku, gdy nie zrealizujesz ww. obowiązku w okresie 90 dni, wówczas funkcjonalność Twojego konta zostanie ograniczona wyłącznie do możliwości logowania do konta. W ciągu kolejnych 30 dni otrzymasz przypomnienia o konieczności zmiany statusu. Finalnie po upływie 120 dni ,  Totalizator Sportowy będzie uprawniony do nałożenia na Ciebie opłaty administracyjnej określonej w § 3 ust. 23, tj. 3 zł za każdy 30 -dniowy okres oraz zastrzega sobie prawo do zamknięcia Twojego konta. Opłata będzie pobierana ze środków znajdujących się na Twoim ePortfelu, na co wyraża zgodę. W przypadku kiedy środki na Twoim ePortfelu są mniejsze niż 3,00 zł TS może naliczyć i pobrać opłatę administracyjną w wysokości równej środkom na ePortfelu (tj. opłata będzie pobierana do wyczerpania środków w ePortfelu).

 

Należy dokonać procesu weryfikacji, nie ma możliwości wypłaty środków bez potwierdzenia pełnoletności.

 

Tak, konto gracza może zostać zweryfikowane w każdym Oddziale oraz wybranych kolekturach.

 

Nie, do rejestracji niezbędne jest podanie numeru rachunku bankowego.

 

Masz 90 dni na przesłanie obrazu dowodu osobistego. Jeżeli nie otrzymamy obrazu w tym czasie, Konto Gracza przejdzie w status Zamykany i po upływie kolejnych 30 dni zostanie zamknięte.

 

 

 

 

 

 

Nasze gry są dostępne tylko na terenie Polski. Zgodnie z Regulaminem Przystąpienia do Gier Liczbowych oraz Loterii Pieniężnych urządzanych przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o. przez sieć Internet warunkiem korzystania z Serwisu jest wyrażenie zgody na lokalizację urządzenia, za pomocą którego korzystasz z systemu. W związku z tym prosimy o włączenie w swojej przeglądarce internetowej usług lokalizacyjnych dla naszej strony.

Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/142065?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl

Safari: https://support.apple.com/pl-pl/HT5403

Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/czy-firefox-udostepnia-moje-polozenie-stronom?redirectlocale=en-US&redirectslug=does-firefox-share-my-location-web-sites

Edge: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4468240/windows-10-location-service-and-privacy

 

Na ekranie logowania kliknij 'Nie pamiętam hasła'. Zostaniesz przekierowany do strony z procedurą odzyskiwania hasła. Pamiętaj! Nigdy nie podawaj swojego hasła osobom postronnym. System będzie prosił o podanie Twojego hasła tylko i wyłącznie podczas rejestracji oraz każdorazowego logowania.

Konto blokuje się zazwyczaj po pięciu niepoprawnych próbach wprowadzenia hasła. Wystarczy odczekać 30 minut i dostęp do logowania zostanie automatycznie odblokowane ponownie.

 

Jeśli podczas próby logowania wyświetla się komunikat „Nie znaleziono gracza” oznacza to, że próbujesz się zalogować za pomocą np. adresu e-mail. Należy pamiętać, że w polu logowania należy podać NAZWĘ UŻYTKOWNIKA, system nie pozwoli na zalogowanie, gdy będziesz próbował wpisać adres e-mail.

 

Podyktowane jest to troską o bezpieczeństwo Twoich danych oraz Twoich środków na grę. Nie chcemy, żeby ktoś niepowołany dostał się do Twojego Konta Gracza.

 

Jeżeli podczas logowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowe hasło, zablokujemy Konto Gracza na 30 minut. Po upływie tego czasu możesz zalogować się ponownie. Konto Gracza może zostać odblokowane przed upływem tego czasu przez Obsługę Klienta. Innym przypadkiem może być wyczerpanie Twojego limitu czasowego na korzystanie z Konta Gracza. W takim przypadku musisz poczekać na odnowienie się limitu. Nasza Obsługa Klienta nie może przyspieszyć tego terminu. Kolejnym przypadkiem, kiedy nie będziesz mógł zalogować się do Konta Gracza, jest skorzystanie z opcji zawieszenia lub samowykluczenia. Blokada Konta Gracza potrwa wtedy odpowiednio 24 godziny lub 90 dni. Nasza Obsługa Klienta nie może przyspieszyć tego terminu.

Zadzwoń do Obsługi Klienta, która może wymagać od Ciebie odpowiedzi na pytania dotyczące Twoich danych osobowych w celu weryfikacji Twojej tożsamości.

Nie. Twoja unikalna nazwa użytkownika służy do identyfikacji Twojego Konta Gracza i nie może zostać zmieniona.

Nie. Zgodnie z regulaminem serwisu możesz posiadać tylko jedno Konto Gracza.

Podyktowane jest to troską o bezpieczeństwo Twoich danych oraz Twoich środków do gry. Nie chcemy, żeby ktoś niepowołany dostał się do Twojego Konta Gracza.

Możesz zostać wylogowany z kilku powodów:

  • kiedy zalogujesz się w tym samym czasie na innym urządzeniu,
  • kiedy Twój limit czasowy zostanie osiągnięty,
  • kiedy Twoja sesja wygaśnie z powodu bezczynności.

 

Dla urządzeń z systemem operacyjnym Android aplikację pobierzesz bezpośrednio od nas. Tutaj znajdziesz aplikację. Aplikacja na urządzenia z systemem iOS jest dostępna w AppStore.

Aplikacja LOTTO działa na wszystkich smartfonach i tabletach z systemem Android w wersji 4.4 i wyższych oraz systemu iOS w wersji 9 i wyższych.

Nie ma możliwości rejestracji Konta Gracza w aplikacji LOTTO. Zarejestruj się na gry.lotto.pl, a następnie zaloguj się w aplikacji za pomocą tych samych danych do logowania.

Regulamin sklepu Google Play nie dopuszcza do dystrybucji aplikacji służących do sprzedaży zakładów gier liczbowych i loterii pieniężnych, dlatego dla urządzeń z systemem operacyjnym Android aplikację pobierzesz bezpośrednio od nas. Tutaj znajdziesz aplikację oraz instrukcję pobrania i instalacji.

 

W pierwszej kolejności sprawdź swoje połączenie z Internetem - czy znajdujesz się w zasięgu sieci 3G lub LTE. Sprawdź, czy masz włączone WiFi oraz czy aplikacja LOTTO w ustawieniach ogólnych Twojego smartfona lub tabletu ma określony sposób pobierania danych. W niektórych przypadkach wystarczy odczekać kilka minut i spróbować ponownie. Pamiętaj – zawsze używaj najnowszej wersji aplikacji.

 

Prawdopodobnie musisz zaktualizować przeglądarkę internetową. Twoja przeglądarka musi wspierać technologię HTML5. Nasz serwis działa na wszystkich popularnych przeglądarkach internetowych.

W internetowym systemie sprzedaży można grać w gry liczbowe (Lotto oraz Lotto Plus, Eurojackpot, Multi Multi oraz Multi Multi Plus, Ekstra Pensję oraz Ekstra Premię, Mini Lotto, Keno, Szybkie 600) oraz loterię Kaskada.

Napisz na adres kontakt@lotto.pl lub przejdź do podstrony Kontakt, gdzie znajduje się formularz zgłoszeniowy. Wybierz temat „Aplikacja mobilna” i w polu „Treść wiadomości” opisz awarię. Nie zapomnij o podaniu marki i modelu swojego smartfonu lub tabletu oraz wersji zainstalowanej aplikacji. Jeśli możesz dołącz zrzuty z ekranu telefonu z komunikatem o błędzie.

W systemie sprzedaży internetowej możesz grać każdego dnia w godzinach 00:03-23:54 (00:03-23:52 w przypadku gry Szybkie 600) z wyłączeniem przerw technicznych i serwisowych. W przypadku Lotto, Mini Lotto i Ekstra Pensji w dniu losowania tych gier sprzedaż na losowanie zamykana jest o godz. 21:40, a przerwa techniczna w sprzedaży trwa do godz. 22:00. Przerwa ta obowiązuje również dla wieczornego losowania Multi Multi oraz Kaskady. Sprzedaż na popołudniowe losowania Multi Multi i Kaskady zamykana jest o godz. 13:59. W piątki zawieranie zakładów Eurojackpot możliwe jest do godz. 19:00. Przerwa w sprzedaży trwa do godz. 6:30 w sobotę. Może się zdarzyć, że zakup zakładów i losów nie będzie możliwy z powodu prowadzonych przez nas prac serwisowych.

Szczegóły zawartych zakładów i zakupionych losów możesz zawsze zobaczyć w zakładce Moje transakcje na Twoim koncie gracza. Znajdziesz tam m.in. informację o dacie losowania lub losowań, w których bierzesz udział, a także o aktywnej subskrypcji.

Subskrypcja to funkcja automatycznego zawierania zakładów lub zakupu losów na kolejne losowania w danej grze. Po jej aktywowaniu Twój kupon bierze udział w każdym kolejnym losowaniu aż do zakończenia przez Ciebie subskrypcji, wyczerpania środków na Twoim koncie gracza lub do przekroczenia limitów kwotowych na grę. Pamiętaj, jeśli grasz na chybił trafił, liczby w zakładach na każdym kolejnym kuponie w ramach Twojej subskrypcji będą od nowa typowane na chybił trafił. Dzięki subskrypcji nie ominiesz swojego szczęśliwego dnia!

Informację o aktywnych subskrypcjach znajdziesz wchodząc w Moje transakcje, a następnie w zakładkę Subskrypcje, gdzie znajduje się historia Twoich subskrypcji na Twoim koncie gracza. Możesz tam zakończyć subskrypcję lub wznowić zakończoną subskrypcję.

 

Zawierając zakłady na wiele losowań z góry określasz liczbę losowań, w których Twój kupon weźmie udział. Opłata za cały kupon na wiele losowań pobierana jest z góry podczas zawierania zakładu. Jeśli zasubskrybujesz kupon, to będzie on brał udział w każdym kolejnym losowaniu danej gry aż do zakończenia przez Ciebie subskrypcji, wyczerpania środków na Twoim koncie gracza lub do przekroczenia limitów kwotowych na grę. Opłata za pojedynczy kupon w ramach subskrypcji będzie pobierana każdorazowo przed każdym kolejnym losowaniem.

Otrzymasz powiadomienie o każdej wygranej, a informacja o niej pojawi się w zakładce Moje transakcje po wcześniejszym zalogowaniu się na konto gracza. Wygrana niższa niż 2280 zł powiększy automatycznie kwotę środków na Twoim koncie gracza. Wygrane równe i wyższe niż 2280 zł nie zostaną przypisane do Twojego Konta Gracza, ale zostaną odpowiednio oznaczone w historii Twoich transakcji. Odbierzesz je w wybranym Oddziale Totalizatora Sportowego. Adresy Oddziałów znajdziesz na stronie Tutaj.

Wygrane niższe niż 2280 zł przypiszą się automatycznie do Twojego Konta Gracza. Możesz je wypłacić na swój rachunek bankowy lub przeznaczyć na dalszą grę. Po wygrane w wysokości wyższe niż 2280 zł należy zgłosić się wraz z aktualnym Dowodem Osobistym do jednego z 17 Oddziałów Totalizatora Sportowego.Adresy Oddziałów znajdziesz tutaj. Więcej informacji o wypłacie wygranych znajdziesz na stronie tutaj Przed wizytą w kasie oddziału Totalizatora Sportowego należy upewnić się, że dane podane w procesie rejestracji online, w szczególności numer rachunku bankowego podany do wypłaty i numer dowodu osobistego, są aktualne. Wygrana nie zostanie wypłacona jeżeli dane na Koncie Gracza nie będą zgodne z okazanym dowodem osobistym. 

Tak. Na Twoje żądanie możemy wystawić imienne zaświadczenie o uzyskanej przez Ciebie wygranej. Zaświadczenie może być wystawione najpóźniej w dniu następującym po dniu, w którym uzyskano wygraną lub po dniu, w którym nastąpiła wypłata wygranej. W przypadku wygranych równych i wyższych niż 2280 zł musisz zgłosić się po odbiór wygranej i zaświadczenia do Oddziału Totalizatora Sportowego. W przypadku wygranej niższej niż 2280 zł należy zgłosić się po odbiór zaświadczenia do Oddziału Totalizatora Sportowego z dokumentem tożsamości najpóźniej w dniu następującym po dniu, w którym uzyskano wygraną lub po dniu, w którym nastąpiła wypłata wygranej, tj. wartość wygranej została przypisana do Konta Gracza. Adresy Oddziałów znajdziesz tutaj.

Każda pojedyncza wygrana wyższa niż 2280 zł, niezależnie czy została uzyskana z zakładów lub losów zakupionych przez Internet, czy w punkcie LOTTO, opodatkowana jest 10-procentowym podatkiem od wygranej potrącanym w momencie wypłaty wygranej.

Wygrane niższe niż 2280 zł będą zasilać Twoje Konto Gracza w terminach określonych w regulaminie danej gry. Regulaminy gier określają również terminy wypłaty wygranych równych i wyższych niż 2280 zł, które nie powiększają środków na Twoim Koncie Gracza, ale odbierane są w Oddziałach Totalizatora Sportowego.

Nie. Kupując gry LOTTO w Internecie, nie masz możliwości anulowania zakładu lub losu. Po potwierdzeniu przez Ciebie zakupu opłacony kupon lub los zapisuje się w historii Twoich transakcji, a z Twojego Konta Gracza pobrana zostaje opłata.

Tak. Gry dostępne przez Internet to te same gry, których zakłady lub losy możesz kupić w naziemnych punktach sprzedaży LOTTO.

Tak. Zakłady i losy zakupione przez Internet biorą udział w tych samych losowaniach, co zakłady i losy zakupione w kolekturach.

Tak jak w kolekturze typujesz 6 z 49 liczb. Grając systemem, możesz wytypować więcej liczb - od 7 do 12 z 49. Decydujesz, czy grasz z Plusem i na ile losowań. Dodatkowo, możesz subskrybować swój kupon i brać udział w kolejnych losowaniach do zakończenia subskrypcji. Grając w Lotto przez Internet, nie możesz zagrać z Super Szansą.

Tak jak w kolekturze typujesz 5 z 42 liczb. Grając systemem, możesz wytypować więcej liczb - od 6 do 12 z 42. Decydujesz, na ile losowań grasz. Dodatkowo możesz subskrybować swój kupon i brać udział w grze do momentu zakończenia subskrypcji. Grając w Mini Lotto przez Internet, nie możesz zagrać z Super Szansą.

Typujesz od 1 do 10 liczb w zakładzie ze zbioru liczb od 1 do 80. Losowanych jest 20 z 80 liczb. Decydujesz, czy grasz z Plusem, aby zwiększyć szanse i wysokość wygranej. Wybierasz stawkę za jaką grasz – im wyższa stawka, tym wyższa wygrana. Możesz zagrać od razu na od 1 do 14 lub 28 kolejnych losowań. Możesz także subskrybować swój kupon i brać udział w kolejnych losowaniach do zakończenia subskrypcji.

Tak jak w kolekturze typujesz 5 z 50 liczb i 2 z 10 liczb. Dodatkowo możesz subskrybować swój kupon i brać udział w grze do momentu zakończenia subskrypcji. Pamiętaj - w piątki zawieranie zakładów Eurojackpot możliwe jest do godz. 19:00.

 

Typujesz od 1 do 10 liczb w zakładzie ze zbioru liczb od 1 do 70. Losowanych jest 20 z 70 liczb. Wybierasz stawkę, za jaką grasz – im wyższa stawka, tym wyższa wygrana. Zagraj na wiele losowań (nawet 50 kolejnych), by pozostać w grze na dłużej. Losowania odbywają się codziennie co 4 minuty, od godz. 6:34 do godz. 23:54.

Typujesz 5 z 35 liczb oraz 1 z 4 liczb. Wybierasz, o jaką pensję grasz - 5000 zł miesięcznie przez 20 lat lub w przypadku zwiększenia stawki o 10 000 zł, 15 000 zł, 20 000 zł, 25 000 zł, a nawet 50 000 zł miesięcznie przez 20 lat. Dopłacając złotówkę do zakładu, grasz w Ekstra Premii o 100 000 zł wypłacane od razu. Wyższa stawka obowiązuje także dla Ekstra Premii - możesz wygrać nawet 1 000 000 zł (stawka x10). Zagraj na wiele losowań lub subskrybuj kupon, by pozostać w grze na dłużej. Losowania odbywają się codziennie o 21:50.

Kaskada to loteria o określonej puli losów na każde losowanie. Kup los za 2 zł, by grać o 250 000 zł. Na losie znajdziesz liczby od 1 do 24 podzielone na dwa zestawy po 12 liczb w każdym. Aktywuj subskrypcję, by pozostać w grze na dłużej. Losowania odbywają się codziennie o godz. 14:00 i 21:50.

Wystarczy wytypować 6 z 32 liczb. Możesz zwiększyć stawkę (od x2 do x10), by wygrać więcej. Główna wygrana to 600 zł wypłacane co tydzień przez rok. Grając ze stawką x10, możesz każdego tygodnia przez rok otrzymywać 6000 zł! Graj na wiele losowań (nawet 50 kolejnych), by pozostać w grze na dłużej. Losowania odbywają się codziennie co 4 minuty w godzinach od 6:36 do 23:52. Zakład z pojedynczą stawką kosztuje 2 zł.

Możesz to wykonać poprzez kliknięcie w ikonę portfela w prawym górnym rogu. kliknij ikonę „Dodaj nową metodę płatności lub zmień numer rachunku” następnie „Numer rachunku bankowego do wypłaty środków”, wprowadź nowy numer rachunku i zapisz.

 

Aby dokonać wpłaty, zaloguj się na swoje Konto Gracza, a następnie kliknij w przycisk z widocznym Portfelem znajdujący się obok Twojego imienia. Wybierz odpowiednią metodę wpłaty i postępuj zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, że Twój bank może poprosić Cię o potwierdzenie transakcji – zazwyczaj wysyła Ci kod SMS do jej potwierdzenia (lub w inny sposób, w zależności od tego jak w swoim banku skonfigurowałeś metodę potwierdzenia transakcji).

 

Maksymalnie możesz wpłacić do 50 000 zł na Twoje Konto Gracza. Jednorazowa wpłata musi wynosić co najmniej 10 zł.

W każdym momencie możesz wypłacić wszystkie środki jakie znajdują się na Twoim Koncie Gracza.

Nie. Wpłaty na Konto Gracza mogą się odbywać tylko i wyłącznie za pośrednictwem systemu interaktywnego.

Nie, środki na Twoim Koncie Gracza nie są oprocentowane.

Nie. Wpłaty i wypłaty z Konta Gracza nie są obciążane żadnymi kosztami.

Każda zlecona wypłata musi zostać zaakceptowana przez nasz dział finansowy. Transakcje są rozliczane na bieżąco, jednak w przypadkach wyjątkowych, na przykład gdy wypłata budzi podejrzenia naruszenia przepisów prawa, gdy transakcja wypłaty środków wymaga wyjaśnienia oraz w innych przypadkach niezależnych od Totalizatora Sportowego, czas wypłaty może się przedłużyć do 7 dni roboczych.

Limit czasowy określa maksymalny czas, który możesz spędzić zalogowany na naszej stronie w ciągu doby i miesiąca. Rejestrując się, zostaniesz poproszony o ustawienie takiego limitu, więc zastanów się ile czasu chcesz lub możesz spędzić na naszej stronie. Ustawienie limitów jest obowiązkowe i musisz to zrobić zanim przystąpisz do gry. Obowiązek wynika z zapisów Ustawy o grach hazardowych i Regulaminu Odpowiedzialnej Gry.

Limit kwotowy określa maksymalną kwotę, którą możesz wydać na gry LOTTO w naszym serwisie w ciągu doby i miesiąca. Rejestrując się, zostaniesz poproszony o ustawienie takiego limitu, więc zastanów się ile pieniędzy chcesz lub możesz przeznaczyć na kupno naszych gier. Ustawienie limitów jest obowiązkowe i musisz to zrobić zanim przystąpisz do gry. Obowiązek wynika z zapisów Ustawy o grach hazardowych i Regulaminu Odpowiedzialnej Gry.

Dajemy Ci czas na ochłonięcie i zdecydowanie, czy nie podjąłeś decyzji zbyt impulsywnie. Za pierwszym razem Twoja dyspozycja zwiększenia limitu zostanie zrealizowana po 24 godzinach, za drugim razem po upływie 7 dni, trzecie i każde kolejne zwiększenie limitu zostanie zrealizowane po 90 dniach. Zawsze możesz zmniejszyć swoje limity –stanie się to automatycznie w chwili zgłoszenia.

Zawsze możesz zawiesić swoją aktywność i ustanowić przerwę w grze na co najmniej 24 godziny. Masz też prawo do samowykluczenia, czyli zablokowania Konta Gracza na nie krócej niż 90 dni. Dyspozycja zawieszenia aktywności oraz samowykluczenia z gry jest nieodwołalna we wskazanym przez Ciebie okresie. W tym czasie nie będziemy też do Ciebie kierować informacji handlowych. Funkcję zawieszenia Konta Gracza znajdziesz (po uprzednim zalogowaniu) w panelu Konta Gracza -> Szczegóły konta -> Zawieszenie konta.

Funkcję zamykania konta Gracza znajdziesz (po uprzednim zalogowaniu) w panelu Konta Gracza -> Szczegóły konta -> Usunięcie konta. Po potwierdzeniu woli zamknięcia Konta Gracza nie będziesz mógł już się na nie zalogować. Sprawdź, czy dane dotyczące Twojego rachunku bankowego są aktualne, gdyż po przyjęciu dyspozycji zamknięcia Konta Gracza przekażemy tam wszystkie pozostałe Twoje środki na grę. W ciągu 31 dni na Twój rachunek bankowy mogą spływać jeszcze środki z wygranych z zakładów zawartych przed zleceniem zamknięcia Konta Gracza.

Administratorem Twoich danych jest Totalizator Sportowy Sp. z o.o. Twoje dane przechowywane są zgodnie z normą PN-ISO/IEC 27001:2007 oraz posiadanym przez nas certyfikatem WLA-SCS:2016.

W Polsce funkcjonuje Ustawa o Grach Hazardowych z dnia 19 listopada 2009, i zgodnie z art. 15i  ust. 1 tejże ustawy, w celu zapewnienia ochrony uczestników gry przed negatywnymi skutkami hazardu, podmiot prowadzący działalność w zakresie gier hazardowych urządzanych przez sieć Internet ma obowiązek wdrożyć regulamin odpowiedzialnej gry. 

Regulamin Odpowiedzialnej Gry (ROG) obejmuje w szczególności: procedurę weryfikacji ukończenia 18 roku życia przez uczestników gry oraz procedurę rejestracji gracza na koncie gracza lub tymczasowym koncie gracza, jako warunek rozpoczęcia i prowadzenia gry.

ROG podlega akceptacji przez Ministerstwo Finansów. Zgodnie z tym regulaminem weryfikacja gracza przebiega przy zastosowaniu środków wskazanych w par. 5 ust. 5.

A zgodnie z „Regulaminem przystąpienia do gier liczbowych przez Internet” (https://gry.lotto.pl/pl/help/terms-and-conditions.html)  przez dokument tożsamości rozumiemy dowód osobisty wystawiony przez właściwe organy administracji w Rzeczypospolitej Polski. Taki sposób rozumienia dokumentu tożsamości jest decyzją biznesową. Zgodnie z par. 5 ust. 6 ROG, ostateczna decyzja co do wprowadzonych sposobów weryfikacji tożsamości gracza, wskazanych w ust. 5, należy właśnie do Totalizatora Sportowego.