Strefa gracza

Najczęściej zadawane pytania

Dla urządzeń z systemem operacyjnym Android aplikację pobierzesz bezpośrednio od nas. Tutaj znajdziesz aplikację oraz instrukcję pobrania i instalacji. Aplikacja na urządzenia z systemem iOS będzię dostępna wkrótce w AppStore.

Aplikacja na urządzenia z systemem iOS będzie dostępna wkrótce. Aplikacja będzie do pobrania z AppStore.

Regulamin sklepu Google Play nie dopuszcza do dystrybucji aplikacji służących do sprzedaży zakładów gier liczbowych i loterii pieniężnych, dlatego dla urządzeń z systemem operacyjnym Android aplikację pobierzesz bezpośrednio od nas. Tutaj znajdziesz aplikację oraz instrukcję pobrania i instalacji.

Aplikacja LOTTO działa na wszystkich smartfonach i tabletach z systemem Android w wersji 4.4 i wyższych.

W pierwszej kolejności sprawdź swoje połączenie z Internetem - czy znajdujesz się w zasięgu sieci 3G lub LTE. Sprawdź, czy masz włączone WiFi oraz czy aplikacja LOTTO w ustawieniach ogólnych Twojego smartfona lub tabletu ma określony sposób pobierania danych. W niektórych przypadkach wystarczy odczekać kilka minut i spróbować ponownie.

Nie ma możliwości rejestracji Konta Gracza w aplikacji LOTTO. Zarejestruj się na gry.lotto.pl, a następnie zaloguj się w aplikacji za pomocą tych samych danych do logowania.

Prawdopodobnie musisz zaktualizować przeglądarkę internetową. Twoja przeglądarka musi wspierać technologię HTML5. Nasz serwis działa na wszystkich popularnych przeglądarkach internetowych.

Przejdź do podstrony Kontakt gdzie znajduje się formularz. Wybierz temat „Aplikacja mobilna” i w polu „Treść wiadomości” opisz awarię. Nie zapomnij o podaniu marki i modelu swojego smartfonu lub tabletu.

Nasze gry są dostępne tylko na terenie Polski. Usługi lokalizacyjne są wymagane w celu weryfikacji Twojej lokalizacji na potrzeby założenia konta i zakupu kuponu.

W internetowym systemie sprzedaży gier LOTTO można grać w Lotto oraz Lotto Plus, Eurojackpot i Mini Lotto.

Szczegóły zawartych zakładów możesz zawsze zobaczyć w zakładce Moje transakcje na Twoim koncie gracza. Znajdziesz tam m.in. informację o dacie losowania lub losowań, na które zawarłeś zakład, a także o aktywnej subskrypcji.

Subskrypcja to funkcja automatycznego zawierania zakładów na kolejne losowania w danej grze. Po jej aktywowaniu Twój kupon bierze udział w każdym kolejnym losowaniu aż do zakończenia przez Ciebie subskrypcji, wyczerpania środków na Twoim koncie gracza lub do przekroczenia limitów kwotowych na grę. Pamiętaj, jeśli grasz na chybił trafił, liczby w zakładach na każdym kolejnym kuponie w ramach Twojej subskrypcji będą od nowa typowane na chybił trafił. Dzięki subskrypcji nie ominiesz swojego szczęśliwego dnia!

Informację o aktywnych subskrypcjach znajdziesz w historii subskrypcji na Twoim koncie gracza. Możesz tam zakończyć subskrypcję lub ponowić zakończoną subskrypcję.

Zawierając zakłady na wiele losowań z góry określasz liczbę losowań, w których Twój kupon weźmie udział. Opłata za cały kupon na wiele losowań pobierana jest z góry podczas zawierania zakładu. Jeśli zasubskrybujesz kupon, to będzie on brał udział w każdym kolejnym losowaniu danej gry aż do zakończenia przez Ciebie subskrypcji, wyczerpania środków na Twoim koncie gracza lub do przekroczenia limitów kwotowych na grę. Opłata za pojedynczy kupon w ramach subskrypcji będzie pobierana każdorazowo przed każdym kolejnym losowaniem.

Otrzymasz powiadomienie o każdej wygranej, a informacja o niej pojawi się w zakładce Moje transakcje. Wygrana niższa niż 2280 zł powiększy automatycznie kwotę środków na Twoim koncie gracza. Wygrane równe i wyższe niż 2280 zł nie zostaną przypisane do Twojego Konta Gracza, ale zostaną odpowiednio oznaczone w historii Twoich transakcji. Odbierzesz je w wybranym Oddziale Totalizatora Sportowego. Adresy Oddziałów znajdziesz tutaj.

Wygrane niższe niż 2280 zł przypiszą się automatycznie do Twojego Konta Gracza. Możesz je wypłacić na swój rachunek bankowy lub przeznaczyć na dalszą grę. Wygrane równe i wyższe niż 2280 zł odbierzesz w jednym z Oddziałów Totalizatora Sportowego. Adresy Oddziałów znajdziesz tutaj. Więcej informacji o wypłacie wygranych znajdziesz tutaj.

Tak. Na Twoje żądanie możemy wystawić imienne zaświadczenie o uzyskanej przez Ciebie wygranej. Zaświadczenie może być wystawione najpóźniej w dniu następującym po dniu, w którym uzyskano wygraną lub po dniu, w którym nastąpiła wypłata wygranej. W przypadku wygranych równych i wyższych niż 2280 zł musisz zgłosić się po odbiór wygranej i zaświadczenia do Oddziału Totalizatora Sportowego. W przypadku wygranej niższej niż 2280 zł należy zgłosić się po odbiór zaświadczenia do Oddziału Totalizatora Sportowego z dokumentem tożsamości najpóźniej w dniu następującym po dniu, w którym uzyskano wygraną lub po dniu, w którym nastąpiła wypłata wygranej, tj. wartość wygranej została przypisana do Konta Gracza. Informacja o możliwości zgłaszania przez graczy żądania wydania zaświadczenia o uzyskanej wygranej drogą elektroniczną zostanie podana przez Totalizator Sportowy do publicznej wiadomości po jej wprowadzeniu. Adresy Oddziałów znajdziesz tutaj.

Wygrane niższe niż 2280 zł będą zasilać Twoje Konto Gracza w terminach określonych w regulaminie danej gry. Regulaminy gier określają również terminy wypłaty wygranych równych i wyższych niż 2280 zł, które nie powiększają środków na Twoim Koncie Gracza, ale odbierane są w Oddziałach Totalizatora Sportowego.

Nie. Kupując gry LOTTO w Internecie, nie masz możliwości anulowania zakładu. Po potwierdzeniu przez Ciebie zakupu opłacony kupon zapisuje się w historii Twoich transakcji, a z Twojego Konta Gracza pobrana zostaje opłata za kupon.

W systemie sprzedaży internetowej gier LOTTO możesz zawierać zakłady każdego dnia przez całą dobę z wyłączeniem przerw technicznych i serwisowych. W przypadku Lotto i Mini Lotto w dniu losowania tych gier sprzedaż na losowanie zamykana jest o godz. 21:30, a przerwa techniczna w sprzedaży trwa do godz. 21:50. W piątki zawieranie zakładów Eurojackpot możliwe jest do godz. 19:00. Przerwa w sprzedaży trwa do godz. 6:30 w sobotę. Może się zdarzyć, że zawieranie zakładów nie będzie możliwe z powodu prowadzonych przez nas prac serwisowych.

Tak. Gry dostępne przez Internet to te same gry, których zakłady możesz kupić w naziemnych punktach sprzedaży LOTTO.

Tak. Zakłady zawarte przez Internet biorą udział w tych samych losowaniach, co zakłady zawarte w kolekturach.

Każda pojedyncza wygrana wyższa niż 2280 zł, niezależnie czy została uzyskana z zakładów zawartych przez Internet, czy w punkcie LOTTO, opodatkowana jest 10-procentowym podatkiem od wygranej potrącanym w momencie wypłaty wygranej.

Tak jak w kolekturze typujesz 6 z 49 liczb. Decydujesz, czy grasz z Plusem i na ile losowań. Dodatkowo, możesz subskrybować swój kupon i brać udział w kolejnych losowaniach do zakończenia subskrypcji. Grając w Lotto przez Internet, nie możesz zagrać systemem ani z Super Szansą.

Tak jak w kolekturze typujesz 5 z 42 liczb. Decydujesz, na ile losowań grasz. Dodatkowo możesz subskrybować swój kupon i brać udział w grze do momentu zakończenia subskrypcji. Grając w Mini Lotto przez Internet, nie możesz zagrać systemem ani z Super Szansą.

Tak jak w kolekturze typujesz 5 z 50 liczb i 2 z 10 liczb. Dodatkowo możesz subskrybować swój kupon i brać udział w grze do momentu zakończenia subskrypcji.

Wymaga tego od nas Ustawa z dnia 1 marca 2018 o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. W myśl zapisów tej Ustawy eksponowane stanowisko polityczne dotyczy osób piastujących wysokie funkcje w państwie – są to między innymi członkowie rządu, parlamentu, organów administracyjnych i osoby pełniące funkcje zarządcze w państwowych spółkach. Do tego grona zaliczamy też członków ich rodzin i bliskich współpracowników. Jeżeli nie wiesz, czy spełniasz te kryteria, sprawdź definicję w Ustawie.

Bankowość prywatna to usługi świadczone przez banki dla najbardziej zamożnych klientów indywidualnych, obejmujące przede wszystkim długoterminowe zarządzanie ich aktywami finansowymi oraz obsługę ich bieżących potrzeb finansowych. Posiadania powyższych informacji wymaga od nas Ustawa z dnia 1 marca 2018 o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Wymagane dane wraz z obrazem dowodu osobistego są niezbędne do potwierdzenia tożsamości gracza i jego pełnoletności, zgodnie z przepisami prawa polskiego. Nie przechowujemy tych danych, po weryfikacji tożsamości gracza skan dowodu osobistego jest nieodwracalnie usuwany.

Przyjmujemy wyłącznie dokumenty czytelne, wyraźne i przedstawiające cały dokument. Pliki słabej jakości lub przycięte nie nadają się do weryfikacji i nie możemy ich zaakceptować. Zdjęcie cyfrowe powinno być wykonane aparatem cyfrowym lub smartfonem, zrobione w dobrze oświetlonym pomieszczeniu bez lampy błyskowej. Zeskanowane kopie powinny być wykonane z zachowaniem oryginalnych kolorów i w rozdzielczości wynoszącej minimum 300 dpi. Nie przyjmujemy czarno-białych obrazów dokumentów.

Masz 7 dni na przesłanie obrazu dowodu osobistego. Jeżeli nie otrzymamy obrazu w tym czasie, Konto Gracza zostanie usunięte.

Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej, możliwe że wiadomość z linkiem trafiła właśnie tam. Jeżeli wiadomości nie ma w spamie, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.

Masz na to 24 godziny. Po upływie tego czasu Konto Gracza zostanie usunięte.

Podyktowane jest to troską o bezpieczeństwo Twoich danych oraz Twoich środków na grę. Nie chcemy, żeby ktoś niepowołany dostał się do Twojego Konta Gracza.

Na ekranie logowania kliknij 'Nie pamiętam hasła'. Zostaniesz przekierowany do strony z procedurą odzyskiwania hasła. Pamiętaj! Nigdy nie podawaj swojego hasła osobom postronnym. System będzie prosił o podanie Twojego hasła tylko i wyłącznie podczas rejestracji oraz każdorazowego logowania.

Zadzwoń do Obsługi Klienta, która może wymagać od Ciebie odpowiedzi na pytania dotyczące Twoich danych osobowych w celu weryfikacji Twojej tożsamości.

Jeżeli podczas logowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowe hasło, zablokujemy Konto Gracza na 30 minut. Po upływie tego czasu możesz zalogować się ponownie. Konto Gracza może zostać odblokowane przed upływem tego czasu przez Obsługę Klienta. Innym przypadkiem może być wyczerpanie Twojego limitu czasowego na korzystanie z Konta Gracza. W takim przypadku musisz poczekać na odnowienie się limitu. Nasza Obsługa Klienta nie może przyspieszyć tego terminu. Kolejnym przypadkiem, kiedy nie będziesz mógł zalogować się do Konta Gracza, jest skorzystanie z opcji zawieszenia lub samowykluczenia. Blokada Konta Gracza potrwa wtedy odpowiednio 24 godziny lub 90 dni. Nasza Obsługa Klienta nie może przyspieszyć tego terminu.

Nie. Twoja unikalna nazwa użytkownika służy do identyfikacji Twojego Konta Gracza i nie może zostać zmieniona.

Podyktowane jest to troską o bezpieczeństwo Twoich danych oraz Twoich środków do gry. Nie chcemy, żeby ktoś niepowołany dostał się do Twojego Konta Gracza.

Możesz zostać wylogowany z kilku powodów:

  • kiedy zalogujesz się w tym samym czasie na innym urządzeniu,
  • kiedy Twój limit czasowy zostanie osiągnięty,
  • kiedy Twoja sesja wygaśnie z powodu bezczynności.

 

Nie. Zgodnie z regulaminem serwisu możesz posiadać tylko jedno Konto Gracza.

Możesz to wykonać poprzez kliknięcie w ikonę portfela w prawym górnym rogu. Następnie w sekcji Zarządzanie płatnościami kliknij ikonę 'Numer rachunku bankowego do wypłaty środków' i wprowadź zmianę.

Maksymalnie możesz wpłacić do 50 000 zł na Twoje Konto Gracza. Jednorazowa wpłata musi wynosić co najmniej 10 zł.

W każdym momencie możesz wypłacić wszystkie środki jakie znajdują się na Twoim Koncie Gracza.

Nie, środki na Twoim Koncie Gracza nie są oprocentowane.

Nie. Wpłaty na Konto Gracza mogą się odbywać tylko i wyłącznie za pośrednictwem systemu interaktywnego.

Nie. Wpłaty i wypłaty z Konta Gracza nie są obciążane żadnymi kosztami.

Każda zlecona wypłata musi zostać zaakceptowana przez nasz dział finansowy. Transakcje są rozliczane na bieżąco, jednak w przypadkach wyjątkowych, na przykład gdy wypłata budzi podejrzenia naruszenia przepisów prawa, gdy transakcja wypłaty środków wymaga wyjaśnienia oraz w innych przypadkach niezależnych od Totalizatora Sportowego, czas wypłaty może się przedłużyć do 7 dni roboczych.

Limit czasowy określa maksymalny czas, który możesz spędzić zalogowany na naszej stronie w ciągu doby i miesiąca. Rejestrując się, zostaniesz poproszony o ustawienie takiego limitu, więc zastanów się ile czasu chcesz lub możesz spędzić na naszej stronie. Ustawienie limitów jest obowiązkowe i musisz to zrobić zanim przystąpisz do gry. Obowiązek wynika z zapisów Ustawy o grach hazardowych i Regulaminu Odpowiedzialnej Gry.

Limit kwotowy określa maksymalną kwotę, którą możesz wydać na gry LOTTO w naszym serwisie w ciągu doby i miesiąca. Rejestrując się, zostaniesz poproszony o ustawienie takiego limitu, więc zastanów się ile pieniędzy chcesz lub możesz przeznaczyć na kupno naszych gier. Ustawienie limitów jest obowiązkowe i musisz to zrobić zanim przystąpisz do gry. Obowiązek wynika z zapisów Ustawy o grach hazardowych i Regulaminu Odpowiedzialnej Gry.

Dajemy Ci czas na ochłonięcie i zdecydowanie, czy nie podjąłeś decyzji zbyt impulsywnie. Za pierwszym razem Twoja dyspozycja zwiększenia limitu zostanie zrealizowana po 24 godzinach, za drugim razem po upływie 7 dni, trzecie i każde kolejne zwiększenie limitu zostanie zrealizowane po 90 dniach. Zawsze możesz zmniejszyć swoje limity –stanie się to automatycznie w chwili zgłoszenia.

Zawsze możesz zawiesić swoją aktywność i ustanowić przerwę w grze na co najmniej 24 godziny. Masz też prawo do samowykluczenia, czyli zablokowania Konta Gracza na nie krócej niż 90 dni. Dyspozycja zawieszenia aktywności oraz samowykluczenia z gry jest nieodwołalna we wskazanym przez Ciebie okresie. W tym czasie nie będziemy też do Ciebie kierować informacji handlowych.

Funkcję zamykania Konta Gracza znajdziesz w panelu Konta Gracza. Po potwierdzeniu woli zamknięcia Konta Gracza nie będziesz mógł już się na nie zalogować. Sprawdź, czy dane dotyczące Twojego rachunku bankowego są aktualne, gdyż po przyjęciu dyspozycji zamknięcia Konta Gracza przekażemy tam wszystkie pozostałe Twoje środki na grę. W ciągu 31 dni na Twój rachunek bankowy mogą spływać jeszcze środki z wygranych z zakładów zawartych przed zleceniem zamknięcia Konta Gracza.

Administratorem Twoich danych jest Totalizator Sportowy Sp. z o.o. Twoje dane przechowywane są zgodnie z normą PN-ISO/IEC 27001:2007 oraz posiadanym przez nas certyfikatem WLA-SCS:2016.

Nie usuwamy Twoich danych ze względu na zapisy Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. Dane są usuwane po pięciu latach.